سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات عمومی

دل، دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

u کل بازدیدها : 18558

u بازدیدهای امروز : 0

u بازدیدهای دیروز : 2

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

سه شنبه 87/3/28 ساعت 5:17 عصر

i ترکم مکن

ترکم مکن

حتی برای یک روز

زان رو که به انتظار

ایستگاهی متروک خواهم بود

                                     خالی از قطار .

 

ترکم مکن

حتی برای ساعتی

که دلتنگی چون بارانی

به آوارم فرو خواهد ریخت

و غبار

                چون هاله ای.

جای پایت به شنها امیدم می دهد

و مژگانت آرامشم.

 

عزیزترین !

ترکم مکن حتی برای ثانیه ای .

 

وقتی تو نیستی

سرگردان سرگشته این سوال مداومم

   باسلام خدمت شما

بنده محمدتویدقادر هستم.ساحت و طراحی این وبلاگ بر عهده من بوده است.این وبلاگ در حال لاضر در دست ساخت است ولی انتظار می رود این وبلاگ در 3 هفته آینده به لطف خدا آماده شود.

اگر بخش خاصی مورد نظر دارید خوشحال می شویم آن را در اختیار ما بگذارید.

اگر نظر یا پیشنهادی دارید می توانید به آدرس mohamadnavidghader@yahoo.com ایمیل بزنید.


نوشته شده توسط: محمدنویدقادر

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آیا می دانید که ...
5روش برای افزایش روحیه در کار
ایمیل من
ترکم مکن
ترکم مکن
5روش برای افزایش روحیه
ترکم مکن
ایمیل من
5روش برای افزایش روحیه در کار

*********************************

********************

:: درباره من ::

اطلاعات عمومی
محمدنویدقادر
این وبلاگ به شما کمک می کند تا بر اطلاعاتی که دارید افزوده شود. ما به شما کمک می کنیم تا زندگی زیبایی داشته باشی واز زنگی ای که دارید لذت ببرید

********************

:: لینک به وبلاگ ::

اطلاعات عمومی

********************

:: پیوندهای روزانه ::

خلاقیت [38]
خلاقیت [24]
[آرشیو(2)]

********************

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

ریاضیات در گذشته[2] .

********************

:: دوستان من ::


********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ